دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ - ۰۲:۵۰
نشست مشترک مدیریت حوزه علمیه یزد و نظام وظیفه برگزار شد + تصاویر

حوزه/ نشست مشترک مسئولین مدیریت حوزه علمیه و معاونت وظیفه عمومی استان یزد با حضور حجج اسلام سید حسین حسینی و سید مهدی حسینی راد مدیر و معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان یزد و همچنین سرهنگ آقابابایی معاون وظیفه عمومی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، نشست مشترک مسئولین مدیریت حوزه علمیه و معاونت وظیفه عمومی استان یزد با حضور حجج اسلام سید حسین حسینی و سید مهدی حسینی راد مدیر و معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان یزد و همچنین سرهنگ آقابابایی معاون وظیفه عمومی در محل مدیریت حوزه علمیه برگزار شد.

در این جلسه در خصوص معافیت های تحصیلی طلاب و ارتقای معافیت های تحصیلی و همچنین خروج از کشور مخصوصا در بازه زمانی اربعین اباعبدالله الحسین علیه السلام گفت و گو و تبادل نظر شد.

برگزاری نشست‌های توجیهی ویژه طلاب یزد با حضور مسئولین معاونت وظیفه عمومی استان و با هدف آگاهی بخشی به طلاب پیرامون مساله نظام وظیفه در سال تحصیلی جدید، از تصمیمات این نشست مشترک بود.

حجت‌الاسلام سید مهدی حسینی راد تأکید کرد: طلاب حوزه علمیه استان یزد پس از رسیدن به سن مشمولیت، باید فورا با مراجعه به دفتر معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان، جهت اخذ معافیت تحصیلی اقدام نمایند که در صورت عدم مراجعه برای طلاب غیبت لحاظ خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha